czwartek, 16 listopada 2017

Grube dzierganie z Motki2

W niedzielę 12 listopada wyrwałam się z domu
bez dzieci i męża. Na całe 3 godziny :)
Brałam udział w warsztatach z wyplatania wełny czesankowej. Kiedyś wypatrzyłam na FB, że są takie organizowane przez Panią Magdalenę Kosmowską z  Motki2. Tyle że to było na Ursynowie i z Białołęki tam dojechać, to cała wyprawa. Wpadłam na pomysł, by spróbować zachęcić do zorganizowania takich warsztatów pewne bardzo przedsiębiorcze Panie z lokalnego stowarzyszenia Białołęka Jest Kobietą. Dałam namiar na Motki2 i reszta zależała od nich. Mi pozostało czekać, na to aż się dogadają 😀 Udało się i tak oto mogłam skorzystać z fajnego wydarzenia w swojej dzielnicy.
Grube dzierganie

Było super. Chociaż na początku miałam obawy, że nie będzie mi nic wychodzić. Warsztaty rozpoczął krótki wykład Pani Magdaleny o wełnie i jej właściwościach. Potem zaczęła się robota. Ręczna robota 😀






Okazało się, że strach ma wielkie oczy i nawet moje dwie lewe rączki potrafią zrobić kocyk 😁





Wiedza i nauka zdobyta podczas warsztatów nie poszła w las. Później w domu prułam kocyk i od nowa robiłam. Nawet nie zdawałam sobie sprawy z tego jakie to relaksujące. Później zrobiłam komin, ale mi nie wyszedł i robię go od nowa. Wkrótce pochwalę się efektem końcowym 😁

Naprawdę polecam takie warsztaty, a w Warszawie to tylko z Motki2 Chociaż nie wiem, czy gdziekolwiek indziej są takie organizowane, bo Pani Magdalena jest podobno pierwsza w Polsce.


Był to fajnie spędzony czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz