poniedziałek, 14 maja 2018

Ambasadorka Le Petit Marseillais

Od dawna widziałam na wielu blogach wpisy o byciu ambasadorką LePetitMarseillaisPolska i zawsze też chciałam należeć do tego zacnego grona. Zarejestrowałam się, wypełniłam ankiety i nic. Ciągle nic. Minął pewnie ponad rok i w końcu dostałam informację o dostaniu się do kampanii :)
Paczka była zaadresowana gdzie indziej, bo jak się rejestrowałam, to gdzie indziej mieszkałam, ale kurier na szczęście zna mnie bardzo dobrze i pojechał gdzie trzeba ;)
"Zmysłowo pachnący duet. Dla Ciebie i dla Niego"
Nowość od LPM.
Dla Niej, czyli dla mnie Śródziemnomorski Granat. Delikatny żel pod prysznic. Pięknie pachnie, delikatnie myje. Lekka piana, łagodnie oczyszcza skórę i zostawia uczucie odświeżenia i nawilżenia. Działa dobrze, ale ja i tak dodatkowo używam jeszcze balsamu. Dobrane składniki nie podrażniają mojej wrażliwej skóry. Jak zapewnia producent pH neutralne dla skóry, składniki nawilżające pochodzenia roślinnego.
Dla mnie najważniejsze jest to, że żel ładnie pachnie, dobrze się pieni, nawilża i zostawia uczucie świeżości. Często jest Tak, że jakiś żel jest zachwalany, że ma to i to w składzie i jest oh i ach, a po użyciu wcale nie czuje się czysta i pachnąca, a o to w końcu w myciu chodzi ;)
 No i przyszedł czas na słów kilka o wersji męskiej :)
Jak dla mnie to hit. Też bym chciała mieć wersję 3w1  :) Żel pod prysznic, Ciało, Twarz i Włosy. I w tym przypadku powiedzenie, że jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego, nie jest prawdą. Ten żel jest super.
Czerwona Pomarańcza & Szafran. W przypadku tego żelu, hasło "zmysłowy duet" nabiera innego znaczenia... On taaaaaaak pachnie, że nie można się oprzeć swojemu mężczyźnie  ;) Przy tym doskonale się pieni, piana jest łatwa do spłukania, a po spłukaniu pozostawia orzeźwiający i energetyzujący zapach. Mój mężczyzna jest zadowolony, a ja zachwycona zapachem.
Polecam bardzo te produkty, bo nie dość, że spełniają swoją rolę, są w praktycznym opakowaniu, to jeszcze bardzo ładnie się prezentują w łazience :)
Mam nadzieję, że będę jeszcze miała przyjemność bycia Ambasadorką LPM :)
#ambasadorkaLPM #zmysłowyduet 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz