sobota, 25 lutego 2017

Mój nowy przyjaciel- gorset Anastasia

Zdradziłam już jakie słowa skłoniły mnie do próby odchudzania i zgubienia brzucha. Powiedziałam "a" to czas powiedzieć "b"...
A raczej pokazać "b" jak brzuch. Trochę mnie to będzie kosztowało, ale biorę to na klatę ;) Przecudowna Ania z JUST BECK- Gorsety wyszczuplające "Just Perfect Body" trochę przesadziła z opisem :)
Także ten brzuch, to jest główny winowajca odchudzania.
Dzięki wprowadzanej powoli zmianie odżywiania i temu gorsetowi http://sklep.justbeck.com.pl/…/gorset-wyszczuplajacy-na-haf…
jest już ponad - 2kg i -2 cm w talii :) Mam nadzieję, że zgubię więcej i kg i cm :)


"Piękna młoda mama, ktòra rozpoczeła pracę nad swoim brzuszkiem przy pomocy modelu Anastasia ➡️http://sklep.justbeck.com.pl/produkty/products/gorset-wyszczuplajacy-na-haftki-25-stelazowy

Dziękujemy za zdjęcie🌹

Nasza klientka prowadzi bloga min. o powrocie do formy po porodzie-dziewczyny, wpadajcie do niej i dajcie trochę wsparcia, na pewno będzie jej łatwiej🌹😘➡️ Zakręcona mama domowa"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz